måndag 24 september 2007

Grattis Salma – och alla andra!

Jösses, nu är det många bebisar som har bråttom ut!

Snygga Salma Hayek fick barn i torsdags, en liten Valentina Paloma Pinault. Jag hoppas att Salma inte sällar sig till den sjuka skara Hollywoodskådisar och modeller som är i baddräktsform innan vi andra hinner säga ”trosgördel”.



Som Eva. Och Heidi.
”Jag har fullt upp” säger Heidi och Eva spär på med att hon har så bra ämnesomsättning.

Ja, det är ju det som är hemligheten till störtslimmandet – not!

Resten av oss får skylla på lättja och en högst medioker metabolism.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Salma er så nydelig, og hun har vært en vakker (og, tilsynelatende, sunn) gravid kvinne. Jeg håper også at hun tar vare på seg selv i tiden fremover og ikke blir tynnere enn nicole richie innen en måneds tid.

Selv tror jeg at det blir en utfordring å ikke falle for fristelsen å bråslanke seg etter fødselen. Men det må man jo ikke, for ens egen og barnets del. Mine søte venninner har iallefall blitt som før innen 4 mnd etter fødsel uten å slanke seg i det hele tatt. Naturen ordner opp for de fleste, ser det ut til. Vi blir så fine så!

Anonym sa...

Man kan också skylla på att det finns så mkt viktigare saker i livet än att vara smal som en Grissini. Himla mkt roligare med bäbi-pussar än med gym. Shake what your babi gave you.

/L-J

Anonym sa...

Jag droppade alla mina graviditetskilon (14) på 2 veckor men det var inte för att jag körde nåt bootcamp utan för att man ammade konstant och aldrig hann äta, haha!
Sen så ser ju inte kroppen ut som "di där hollywoodstjärnorna" ändå. :-p

Blondie sa...

Hmm, jag såg inte ut som varken Heidi eller Eva före jag blev gravid så sannolikheten att jag lär se ut som dem efter förlossningen är lika med noll.

Dock är mina favoritjeans målet.

Hedda sa...

Tack för smarta kommentarer! Det ska bli spännande att se vad som händer med kroppen efter knodden kommer ut. Som tur är har vi ju åtta månader till Beach ´08, Blondie!

Och jag bara älskar "Shake what your babi gave you"!, L-J! Du var fantastiskt snygg när vi sågs!