torsdag 20 september 2007

Blir knodden som sin far behövs den verkligen!

Eftersom jag varit på fruktansvärt humör (halsbränna, ryggont, sömnbrist och självömkan tenderar att göra en allt annat än glad), måste jag pigga upp mig själv med lite söta babyprylar.

Moffa, den här Elsa Perettidesignade lilla babyborsten i silver står överst på min önskelista.


Tyvärr finns det ingen Tiffany & Co på Bermuda (märkligt!), men du kanske hinner förbi butiken på Old Bond Street (eller Sloane Street) när du kommer hem igen?

Ring innan, så kan vi snacka gravyr av initialer. Jag har lite idéer…

2 kommentarer:

Blondie sa...

JO, det är tufft för oss muminmammor nu. Den enda trösten är väl att vi snart kommer att slippa våra graviditetskrämpor. Och så fort vi fått ordning på amning och pumpat ut så att våra respektive kan hålla låda för de små en hel kväll får vi sippa cocktails, suga i oss lite beundrande blickar i våra cocktailringar (ok kanske i lite kläder med) och njuta av att slippa både halsbränna, tjocka magar, svullna fötter och diverse annat "spännande".

Hedda sa...

Jaaaaaa! Istället för att ses som gravid-Knoll & Tott kan vi vara snygga i favvisjeansen - helt utan resår...