fredag 28 december 2007

Flashback

Idag är det exakt ett år sedan jag och mannen sade I do till varandra i New York.
Dagen till ära ska mormor vara barnvakt och jag och mannen ska ut och äta middag på en för mig hemlig restaurang.

Enda smolket i bägaren är att jag inte kommer i mina favoritklänningar (det får bli en Madonna för HM med mycket stretch och figurförlåtande draperingar.) och att jag inte lyckats få grepp på det där med pumpningen. Det får bli ett glas vin.

Å andra sidan är ett glas allt som krävs nuförtiden…


Så såg vi ut för ett år sedan

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackart foto :)

Karin sa...

Grattis, grattis på bröllopsdagen!

Anonym sa...

Åhh vilket underbart bröllopsfoto, hoppas allt är bra med er alla.. Vill även passa på att önska er ett riktigt gott nytt år, ser fram ett nytt spännande år av din fantastiska blogg stor kram frida e

Anonym sa...

Åhhh vilker underbart foto! Stort grattis! Kram Purvi

Hedda sa...

Tack för alla gratulationer!
Tänk vad tiden går fort när man har roligt!

Pärlan sa...

jag vet inte vem du är, men det var en väldigt fin och annorlunda bröllopsbild!