torsdag 8 november 2007

H&M presenterar…

Idag släpps Cavallikollektionen. Jag är, needless to say, inte där. Varken figur eller plånbok är redo för slinkigt siden med djuriska tryck. Och så har jag en leopardmönstrad Cavalliscarf redan, det får räcka. Istället lanseras något ännu mer exklusivt,nämligen:

H&M presenterar första Callekollektionen!

Sista kortet på Hedda och Calle i magen, kvällen innan värkarna satte igång.



Första mötet mellan Calle och Hedda


Calle, en dag gammal, har däckat på mamma

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh, for noen fantastiske bilder! Og for en nydelig sønn dere har fått! En ordentlig stor gutt. Han ligner på sin far, ser det ut til? Med hockeyfrisyre ;-) Så nydelig - gratulerer, gratulerer!! Og jeg må si at du så utrolig fresh ut på det første bildet - gravidglamorøs til det siste. Jeg håper at jeg også holder distansen ut.. (27 dager igjen før vi får sønnen vår..!!)

Bendel sa...

Vad vacker du var kvällen innan! Jag har ett par veckor kvar och känner mig inte hälften så fräsch.
Och vilka fina bilder på mor och son. Grattis till en söt snygging!

Hedda sa...

Anonym,det är faktiskt jag på alla bilderna. Nyblivne pappan är lite hemlig av sig - och de har lite liknande frisyrer, men det beror mest på att mannen inte hunnit till frisören på evigheter.
Tänk, 27 dagar kommer att gå så fort!

Bendel, tack! Haha, det var då - nu är jag glad om jag hinner ta mig ur mysplyschen och ens titta åt en läppglanstub... Hoppas att du mår bra !

Anonym sa...

Åhhh, vad fin han är!
Och jag är säker på att du är lika stilig som alltid, om än draperad i plysch istället för siden med djuriska tryck:-)

Alison sa...

Nämen ååååh! Jag blir alldeles lipig. Vilka fina, fina bilder. Ni är så vackra.

Karin sa...

TACK för fina bilder! Det var härligt att få se er! Stor kram

Anonym sa...

Åh så fin! Han ser så otroligt gosig ut med myskinder och allt. Grattis igen! Kram

Anna sa...

Fina bilder! Det får mig att tänka tillbaka på min egen förlossning och så blir jag lite gråtmild :-)
Han är verkligen superfin och så mulliga gulliga kinder

Anonym sa...

Vilken söt kille! Bilder efter förlossningen gör en alltid lite rörd.

Själv sitter jag just nu på jobbet och kämpar mot illamåendet... Måtte det inte hålla på i veckor.

Ha en mysig helg!

Em

Anonym sa...

Vilken fin kille (och mamma)! Grattis!!

Anonym sa...

Du ser alldeles strålande ut så nära innan en förlossning! Hoppas hoppas jag också ser så fräsch ut när det är dags! :)Er lillkille är ljuvligt söt!Grattis!

Anonym sa...

Vad roligt att du delar med dig av dina bilder!!
Grattis igen till lille C!

Anonym sa...

Åh, dessa bilder får mig att vilja skaffa en till bebis NU! Massor av gratulationer till en superfin kille! Ni har mycket roligt (och jobbigt) att se fram emot. Visst var det värt allt?